levnadsbevis

tänkte bara visa att jag lever och göra ett tappert försök att blogga lite. mycket har hänt sedan sist jag skrev något, men tänker inte ta upp massor nu för ska iväg och träffa mimmi en stund innan jag ska ut till polle som är bäst bäst bäst i världen <3 (pax för att vara tönt)

kan tillägga att jag hade en grym kväll igår :) bilder och historier kanske avslöjas senare, men nu ska jag få min stackars tumme ur röven.

tack till kära lilla lillesyster som fixat och trixat med min blogg :)
karinkakis.blogg.se

puss!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej :) vilken fin header du har! Hur har du gjort den? :)

2010-08-15 @ 20:17:30
URL: http://hallonkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0