blindside



hello there! :) har tänkt sova nu i ett par timmar. men nehe? men ska nog släpa mig bort till sängen nu när som helst. Imorse gick jag upp strax efter 7, precis som igår. dutti man kan varå! imorn ska jag väl stiga upp vid nio, för ska hinna med stallet på förmiddagen. har inte bara ponnyplutt att ta hand om utan Annas Burre ska jag mocka och så åt i en vecka från och med imorn. det blir nog bra det :)

på eftermiddagen imorn ska jag och erik till huvudstaden och beska harry b james. och äntligen ska jag få se blindside. även sonic syndicate. men sonic har jag sett en gång och blindside har jag frsökt se några gånger men nått har kommit ivägen varje gång så ska bli nice som fäään! :D hoppas det blir så att vi kommer iväg denna gång.. men men sova tror jag visst de va. godnattpuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0