oh, it is love.

oookej, igår va en jävligt great dag! började med att jag va i skolan i några timmar. fick färdigt ett arbete. solen va ju så jävla på G igår så åkte ner till Georges och åt lunch med bella och loke. helt underbart! sen åkte jag hem och bytte om innan jag åkte ut till stallet, fixade allt och så sen satte jag mig i solen och åt glass innan jag och sara red ut. och river var perfekt. väldigt pigg men inte riktigt så övertaggad som han brukar. tog ett par härliga galopper :) myyys! vi va nog ute i lite mer än en timme. sen åkte jag iaf hem, käka och duscha innan jag åkte till etuna, till den där snygging som jag för övrigt kan kalla min! soft ;) haha..

Hellogoodbye – Oh, It Is Love
Hellogoodbye – Baby, It's Fact

vaknade idag alldeles för sent såklart. åkte till snäs, hämtade mimmi och vidare till skolan, vi blev väl i stort sätt klara med vårat arbete om amishfolket. en liten powerpoint-presentation blev det. vidare sen till Roggebageriet där vi käkade lite :) senare åkte jag till stallet, min stackars ponny va lite trött idag så blev bara lite lätt i paddocken och sen skrittade jag ut en kortis.

när jag kom hem fanns det mat och karin och mamma skulle kolla på new moon precis så jag satte mig och kollade med dom, den är precis slut nu. ska nog kolla på ett avsnitt av nått, antingen NCIS eller spartacus, har inte bestämt än.

imorn blir det stallet, och ska även jobba lördag så blir till att ta det lugnt imorn kväll.

haha hittade en grupp på fb som jag faktiskt skrattade åt när jag såg: "My frisbee brings all the turks to the yard, and they're like: vem vare?!" haha

hört att det ska snöa! det får mig att må illa och se alla rep/snören/trådar som snaror att hänga i taket.. okej, kanske lite överdrivet men är det inte vår nu??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0