weekend! med betoning på end..

kom hem nyss från stallet, vart där med mimmi sedan 3 tiden. världens bästa mys-väder!! älskar det! har bland annat vart på stall möte och ridit. tyvärr har jag haft högt blodsocker hela dagen så kanske inte va på mitt bästa humör alla gånger. :/

kan iaf sammanfatta min helg med: hellyckad. fick sällskap igår kväll/natt så det blev ju som grädden på moset. :) jag vet inte om det är jag som är dum men varför säger man så? hur ofta har man grädde på mos? låter skitvidrigt. fast det är väl kanske inte potatismos man menar utan typ chokladmousse. men då säger man ju fel.. aja, ändrar mig och säger som pricken över i..t heh.

imorn är det skola och det känns piss helt enkelt. inte pluggat ett skit under lovet och i helgen är det 50-dagarsfesten, vilket får mig att inse att det är typ 50 dagar kvar till studenten, vilket får mig att få ångest.. som.. fan! plus att jag hörde att det kanske va denna vecka vi har nationellt prov i svenska. great! fast tror inte det är några problem egentligen. ficksar de! E ju ingen fel på minn svennska? :)

mat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0