hoffmaestro.

sådär ja! igår jobbade jag och mimmi på, och trots alla dessa problem som kom i vår väg hela dagen, så gick det bra pga av några sjukt braiga människor, bland annat mimmi och emmy (som kom vid lunch). och lotta och petra också :) trötta som as åkte jag och mimmi iaf och hämtade ut biljetterna, gjorde i ordning oss, en tripp till bolaget och sen hämtade upp amanda. sen åkte vi förbi härad och hämtade upp nykeln till björns lägenhet som han vart sjukt underbar (som vanligt ;P) och lånade ut :) åkte dit innan vi gick till harrys. och måste säga det, hörde att hoffmaestro va utsedda till sveriges bästa liveband, ooooch jag är jävligt villig att lägga min röst på dom jag med :D sinnessjukt drag och golvet gunga, bokstavligen! efter det dansade jag loss lite med mimmi och amanda innan jag bestämde mig för att gå, medans dom va kvar ett tag till.

idag åkte jag till sthlm och träffade stella och amanda. vi åt tacos hos amanda innan vi åkte och hälsade på hennes hästar och tog en promenad med Ör, som snart ska få bebis, och Highlight (?), en liten minishettis som ska ha föl i sommar. det va så kul att träffa dom och hästarna igen :)

jag är rätt trött nu och ikväll blir det väl lugnt. även om jag börjar känna att jag vill göra nått nu. men har knappt några pengar kvar och nu är det ju lite sent att börja duscha och greja för att sen komma på nått som är värt att göra i några timmar.


I know, en otroligt snygg mobilbild. men den är iaf från igår. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0