sunshine!

shit shit shit.. somnar nog snart.. mimmi frågade nyss om jag ville cykla in till stan och tillbaka. det hade varit det perfekta avslutet på min dag, men är så sjukt trött så pallar fan inte =/ dålig känner jag mig för det. sen har jag ingen cykel jag gillar, bara riktigt pisscyklar som man får nackspärr av. och det hade bara fått mig att fucka ur när jag är så här trött :P

har iaf haft en bra dag. efter skolan åkte jag och mimmi ner till stan och tog en kaffe/cola på Georges i solen. fan va skönt det va. sen åkte jag hem men han knappt komma innanför dörren fören jag fick åka in igen. finbesök från sthlm. ;D vi åkte till stefan och gullade med valpar, sen agerade jag chaufför till en valp :) blev även glass i ugglans park under dagen! så mycket tid i solen idag, så jävla skönt väder. evigt tacksam fan haha..

funderar på hur mkt jag vill ha cola. är så trött så ögonen kämpar, men tanken på ett glas cola just nu får mig att vilja ta bilen till stan. men då känner jag mig så fruktansvärt lat när jag kunde cyklat, men det orkar jag ju absolut inte.. det är ett dilemma det där haha..

juste, har sommardäck nu på bilen, det är väl ett fint vårtecken :D sen har jag köpt ett par solglajjor och en liten glittrande ring idag som jag älskar :*


satt en stund på verandan när jag kom hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0