shutter island.

hej hej hej! precis kollat på shutter island. den va bra! häftigt med den är ju den totala helomvändningen i slutet. men men, lite läskig va den allt. ibland :P iaf om man är ensam vaken i ett mörkt hus :P

ÅH! såg precis att det gick en dokumentär om hitler och eva braun, men det slutar ju självklart nu. hade vart intressant.

kan ju passa på att berätta att min tatuering kliar som fan. skitjobbigt. antar att den läker, men det är fan svårt att hålla fingrarna borta.

kanske märks att jag inte hade ett enda vettigt ord att säga så slänger upp en bild på tattoooon.



sova snart kanske, så man inte sover bort hela dagen imorn. har ju en jävla massa plugg som vanligt som jag skulle behöva ta tag i.. :( aja, jag fixare!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0