rubrikish

påsklov och det är sjuuukt underbart! och nu när värdret har vart sinnessjukt bra så har jag tillbringat några timmar i stallet varje dag, och stått ute och borstat bort alla kg lera river smetat in sig i :P sen ridit för första gången i år på utebanan. så jävla skönt! idag är ju vädret mindre trevligt, men jag klagar inte så länge marken är hyffsat bar och termometern inte visar minus. man får ju nöja sig med det menar jag :)

igår hade jag och river en liten diskussion på utebanan när han va lös. lite kommunikationsproblem ;) men efteråt slutade det nog med att vi båda hade lärt oss något. kunde iaf få honom att gå runt mig utan att "jaga på" utan istället "visa vägen" och kunde flytta både bakdelen och framdelen när han va lös utan att peta på honom. så är nöjd :)

måste bara få klämma in här att jag är glad, har fjärilar i magen och ser mycket positivt på framtiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0