rise up.

åt helvete med skolan känner jag just nu, eller åt helvete med det mesta just nu till och med :P vaknade klockan 17 idag. bra. skitbra.. nästa vecka har vi nationellt prov i svenska och jag måste ha ett häfte som jag skulle fått idag. jag känner mig helt borta i huvet just nu. inte riktigt med i nått ämne just nu. mitt blodsocker är helt åt helvete, lär ju va därför jag är totalt borta just nu. tänkter inte ens försöka sova i natt.. om jag somnar så blir ju det vid 5-6 tiden och då lär jag ju inte vakna när jag borde. värdelst!

nu ska jag klä på mig och åka in till stan och köpa cola och nått. sen ska jag nog ladda upp med massa filmer så jag håller mig vaken under natten :) fan att man är själv. det gör det lättare att somna och svårare att vakna. skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0