proud river<3

dagen har flytit på måste jag säga. igår kväll satt jag i några timmar med muntliga nationella i svenska och förberedde det. låg i sängen några timmar och kunde inte sova, men somnade väl vid halv 4 skulle jag gissa på. gick upp halv sju så är lite småtrött. gick iaf bra på provet, fick vg :D är ja inte bra ibland? ;) slänger ihop nått sista kvällen och får vg, är nöjd iaf! :) hade bara ett par lektioner efter det, sen åt jag (eller fick vänta ute ett bra tag då brandlarmet hade gått, vad jag hörde hade nån rostat bröd lite för länge eller nått haha)

sen åkte jag till banken och fick det gjort, äntligen! åkte hem en sväng och roade mig med youtube och så innan jag åkte till stallet. lekte lite med ponny i rundcorallen och han är ju bara för gullig! körde lite frihetsdressyr ;) och han följer efter mig, så trogen som han är, vad jag än gör. tex springer, tvärnitar, vänder, går i väg, stannar och backar. han är med hela tiden.. gullis!!!

nu ska jag duscha och käka, hongkrig!! som vanligt...

Rivers hagkompis Amos och plutten själv :)

river efter vårat ridpass i söndag. han står lite märkligt haha.
och vad stort hans huvud ser ut:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0