la vita e bella.

precis kollat på la vita e bella (eller livet är underbart heter den väl på svenska?) den är ju så sjukt fin eller vad man ska säga. riktigt bra iaf. småtråkig i början men ger man den en chans så är den helt underbar. kommer ihåg att jag såg den hemma hos pappa för en jävla massa år sen och det är nog den första filmen jag grät till. grät dock inte idag men iaf, blev kanske lite tårögd precis när den va slut. :P



ikväll hade jag och mimmi inget för oss, för alla våra planer om bowling gick i krasch. så vi åkte först till donken och bokstavligen tryckte i oss käk, innan vi spontant fick för oss att dra till etuna och gå ut på nybron. eftersom vi varken hade sovplats eller fyllechaffis så var vi båda nyktra, och det var väl inte nån höjdare direkt, då vi la märke till alla knuffar man fick, påträngande människor och glaset som var femte minut gick i golvet. det blev en kort visit och vi åkte hem till lilla strängnäs igen. :) emmy åkte med, för hon va också ute på nybron. i bilen på vägen hem hade vi väl roligare än vi haft på hela kvällen haha. musik på högsta volym, både bra och riktigt kass. och folk skulle nog kunna tänka sig att vi va höga på diverse ämnen hehe. humorn varierade från skämt med klass till meningar utan logik ;) tänk att jag alltid har så jävla kul med dig mimmi!

nu är det verkligen dags att sova. sent som vanligt. men men, är det lov så är det! på fredag ska jag jobba och jag har lyckats muta mimmi att hjälpa mig lite. sen blir det hoffmaestro på harrys på kvällen. och på lördagen ska jag åka till sthlm och hälsa på stella och amanda. mycket att se fram emot :D god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0