kill them all!!!

såååååå jävla bra :D precis kollat på avsnitt 13 av spartacus. fy fan va bra! satt och studsa i soffan haha. adrenalinöverdos när crixus skriker "KILL THEM! KILL THEM ALL!!"

hänt endel idag. försov mig, men åkte till skolan sen. vädret va great! fikade med mimmi och hannes på roggebageriet efter skolan. kollade lite i affärer och köpte present till lillasyster hos pappa, som fyllde år i söndags. sen åkte jag hem. helt plötsligt öser regnet ner! åkte till stallet genom tsunamivågor i stort sätt :)

har tyckt att bilen har låtit lite konstigt när jag har kört typ igår och idag. men inte så överdrivet mycket. men idag på vägen ut till stallet lät det lite mer än vanligt.. tänkte att snart ryker väl avgasrörer. och sen när jag åker hem så gick mina tankar i uppfyllelse. skiten gick av :P så nu låter min bil awesome! petter har typ bundit upp det så kan iaf köra, men ingen "nöjeskörning" som han sa haha. plus att mamma fixade punka på volvon. men det har dom lagat nu. plus att min vindrutetorkare på bakrutan dog också. fruktansvärt bra bil det där :)

red river i rundcorallen på ett bettlöst träns idag. det gick ganska bra. förutom att herrskapet höll på att jaga runt sina hästar i paddocken så han flög i väg en gång och gick på tårna resten. annars gick han faktiskt bra på det för att vara första gången :)

nu ska jag plugga.. fantiserade nyss om att få äta huuuur mycket godis och chips jag vill. no limit! så nu kommer jag inte kunna koncentrera mig på flera timmar bara för det ;) en ickediabetiker kanske inte förstår värdet i det. eller det kanske inte andra diabetiker heller gör. haha kanske bara är jag.. skyller på min stora passion till mat och min ständiga hunger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0