hello my friend

jahaja.. sitter i skolan. seg dag måste jag säga. eller den har gått fort, har bara haft tre lektioner, men jag är så jävla seg och mitt humör har vart åt helvete. har fått hålla emot ett antal gånger för att inte låta allt för grinig. antar att jag är trött. tänkte ju vara vaken hela natten, men vid 4-tiden la jag mig i sängen och somna ändå :) vaknade faktikst när klockan ringde halv sju.

lämnade in bilen imorse också på däckbyte. om det bara va själva bytet hade jag ju fixat det själv men nu måste jag flytta över fäljarna också, och kränga däck är ju inte det lättaste för hand kan jag tänka mig haha. så nu blir det fixat iaf. men billigt är det ju inte och pengar har jag inte mkt av just nu =/ men men..

väntar på att mimmi ska sluta. är väl typ 25 min kvar. nu ska jag sluta sitta och skriva meningslösa saker. ha det bar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0