fly like you do it like you're high

hoppsan, glömde visst bort att blogga :) btw så drömde jag att jag va en av dom som tjänade pengar på att blogga haha. det va typ en 5 sekunders-dröm.

vaknade ett antal timmar för sent idag =/ plus att jag har nationella i svenska imorn, muntliga.. och har inte ens börjat skriva ett pm. SÄMST är jag! men men.. blir väl till att göra det ikväll. men vill inte alls göra det ikväll, ikväll är jag hellre i grannstaden och myser. men tar jag fram min superenergiska kreativa sida kanske jag blir klar i tid med pm:et.. fast nu är det så att jag inte vet om jag ska till stallet heller.

minus på kontot har man också. underbart! ska till stan nu. hoppas på att banken är öppet, men tror inte det. måste sälja fondskitfan, vet inte ens vad det heter.  ska hämta mimmi på vägen. :) puss!

åh fick ett samtal som lyfte mitt humör nu :) när det går skit för en själv, kan man ju iaf vara glad att det går bra för endra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0