suuuk

sjuk idag, eller hade feber igår så bestämde mig för att va hemma idag. hade dock ingen feber när jag vaknade idag. har bara tagit det lugnt framför tvn, gjort jättegod kaffe till mig och mamma. gjorde egen latte, med vispad mjölk osv :) mamma ska ha föreläsning på multeum ikväll så hon är iväg och förbereder det nu, så ska hjälpa henne att stryka nån skjorta och sen skjutsa karin till sin gitarrlektion. imorn ska jag till etuna och köpa nya ridskor och skit, sen ska jag till sjukhuset på ögonbottenfotografering igen. lite småjobbigt. sen tänkte jag nog boka en klipptid till imorn, blir nog att klippa bort det mesta. har ju riktigt långt hår nu, men det är så satans slitet och tråkigt. sen funderar jag på lite blonda slingor så att håret blir lite tjockare och lättare att frissera :) frågan är vart jag ska klippa mig..

sen ska jag väl kolla över om det är nått jag har att plugga. ska väl börja på fn arbetet och så..
nu orkar jag inte skriva mer. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0