lov!

lovet har hittills vart skit rent ut sagt. suttit hemma och möglat. vilket gör en jävligt låg. inte vart i stallet på två dagar nu och det känns av. måste ha en dagligt dos av motion har jag märkt annars blir jag jättelätt arg och sur och allmänt borta i huvet. skitjobbigt. så imorn ska jag dit. mitt blodsocker är skit eftersom jag bara sitter här.

allt är skit. jag sätts på prövning hela tiden. saker som jag har svårt med händer jämt. om du inte höll i mig så jävla hårt och kunde lyssna på mig skulle allt vara mkt enklare. jag har sagt det rakt ut till dig, hur kan du vilja vara kvar med mig?

nu ska jag gå ut och gå/springa/tänka/fly sen ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0