100% aktiv

satans aktiv jag är här på denna blogg :) men det är najs. livet rullar på med praktik o skola. sover mest över i stallet, hos amanda och stella. skönt som fan. rider river några dagar i veckan och han är underbar. hade lekton för stefan i torsdags och det va skitkul. ska ha det på torsdagar framöver. igår provade vi studentmössa, så nu känns det som att man börjar se slutet på riktigt. :D ska bli sjukt kul!

idag ska jag simma med mimmi innan jag ska ut till stallet, men innan det ska jag få lite ordning på mitt rum, och kanske plugga om tiden räcker till men det gr den nog inte. bye!

Kommentarer
Postat av: Lille syrra <33

Jaa du börjar saknas här hemma jue! <3 :D

2009-10-20 @ 20:41:41
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0