somnar snart, hjälp!

så jävla trött.. kämpar för att hålla ögonen öppna =/ idag var jag på sjukhuset på morgonen. gick upp 30 min innan jag skulle vara där (i etuna) så kom lite för sent. träffade min nya sjuksköterska för första gången, eftersom jag nu blivit "vuxen" och ska vara på vuxenavdelningen. hon verkade ju rätt okej. chill tant :) men mina blodsocker värden hade skjutit i top, och därmed hade min vikt rasat :( det sög! så nu måste jag få nya krafter och försöka få ner blodsockret. men inte för fort för då tar mina ögon stryk av det. det är en jävla massa krav...

sen åkte jag iaf till banken och fixa lite innan jag åkte till skolan. där hade jag svenskaprov, nått grejs om medeltiden. gick väl bra. fick g+. några poäng från vg. sen var som tur var samhällslektionen inställd, så åkte hem. hann träffa Gunnar i några minuter och även lille mille. nu måste jag verkligen göra nått, eller så låter jag mig själv somna. frågan är ju vilket jag ska göra.. men men puss påre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0