skolan!

sitter i skolan nu, försov mig skapligt fast jag sov hos mimmi. kan ju bero på att vi satt uppe rätt länge och va allmänt idiotstörda. va iaf skitkul. rocka loss till guitar hero och gjorde lite videobloggar där vi va fuuullt seriösa ;D mimmi målade mina naglar så nu känner jag mig som en man i nagellack. inte för att jag brukar känna mig som en man så ofta, det är bara när jag har klänning eller nagellack :) har en lektion kvar, keramik. sen ska vi ner och kolla fotboll, thomas - europa. ska bli najs som fan att se thomas spöa europa ;) hoppas jag på iaf! GO thomas fifan!

måste klippa mig.. kort ska det va. trött på att det tovar sig i nacken när jag har mössa. så i nacken ska det vara i stort sätt fritt är väl planen :) men får väl boka tid nästa vecka eller nått. färga håret måste jag också göra. utväxt är ju inte det snyggaste som finns kanske..

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0