Proud River <3

tja :D kom hem från stallet för ett tag sen, vart en jävligt fin dag måste jag säga. men är sliten nu. åkte ut vid halv nio, åt frukost och sen red jag amanda och stella ut. jag red barbacka som alltid nu för tiden. river var väldigt taggad ibörjan men efter en halv timme eller nått så gick han riktigt fint. helt underbar är han den älskade lilla ponnyn :))) vi skrittade bara och det tror jag var nyttigt för honom. var väl ute i en och en halv timme nästan skulle jag gissa på. efter det så har jag hjälpt amanda och stella med allt i stallet. nu är jag väldigt trött..

ska käka nu typ, sen göra mig i ordning lite för att åka till mimmi. ikväll ska vi på bio :D ska blir skitkul att se den efterlängtade filmen ;) och som vanligt skitkul att vara med mimmi :) nu äre käk! hej!

föresten! hittat en band som verkar bra hittills. Seether, nån som vet om dom är bra? märker jag snart kanske :)

Kommentarer
Postat av: bajken

Takida wb typ, ursprung från sydafrika. Tidigare kända som Saron Gas. Dem har varit med/hjälpt Evanescence på deras världturne, har släppt 6 album och är av genre grunge alternativt rock.



själv ganska enformigt band som takida, därför jag skrev wannaaaabeeees. för takida är ett sådant band.. lite som 3 doors down i "soundet" på låtarna. PUSSSSSIPUSS FRÅN BAND VETARN B A J K haha

2009-11-22 @ 06:34:02
Postat av: Anonym

haha tur att bandvetarN kom här då :D dom verkar bra iaf..

2009-11-22 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0