nu är det på gång!

oj, va jävla trött jag va igår när jag kom hem. åt typ världens godaste middag, låg på golvet på en fårskinnsfäll framför brasan och kollade på idol, sen kollade jag på ett avsnitt true blood innan jag somna. skön fredag.. idag gick jag upp vid halv tio och drack te innan jag åkte till stallet. Skulle prata med rivers ägare, så tog en kort promenad med henne och hennes hund. :) nu har vi pratat lite om köpet, så om nån vecka är jag ägare till min första häst :D och han är den underbaraste hästen också! <333 lycklig! efter det så stod jag och prata lite med amanda och stella medans de mockade.

nu är jag hemma iallafall. och idag vet jag inte vad jag ska göra, kan nog inte göra nått speciellt ikväll endå, för ska förmodligen med stella och amnda till sthlm och kolla på ett stall. sen imorn kväll är det stallmöte, alltid lite spännande ;) skulle ju behöva plugga, men orkar inte. så jäääääävla tråkigt. :(

men men, ska väl duscha nu. hej!

bubben<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0