missbruk? ne bara bruk..

jag behöver cola. jag behöver även plugga, men hur ska jag kunna det när jag bara tänker på cola hela tiden. jag har nu full förståelse för hur svårt det är för pundare att sluta punda. för jag menar cola måste va en ytsepytsesak att sluta med. hur simpelt som helst! men om kroppen skakar och man inte vet på vilket sett: redo att svima eller redo att flippa ur?

påminn mig att aldrig göra en vana av nått :)

nej nu ska jag åka in och köpa cola, sen ska jag läsa lite rättskunskap och lite samhällskunskap om jag hinner och orkar. men sammhällskunskapen känns om ett hopplöst fall just nu, då jag ligger efter några månader >< thats just fucking great! men men, så kan det gå. och jag känner att jag fick värsta motivationen härom dagen. den bara smög sig på mig och håller i mig än. det är ju härligt liksom ;D

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0