make it go away.

uuuuuj! va tråkigt jag har. igårkväll va jag hos mimmi och kollade på dom två senaste utkomna johan falk-filmerna. :) dom vabra som vanligt. men tycker nog att ettan, tvåan och trean är bäst. det va iaf mys, åkte hem och sov sen. idag vaknade jag vid tolk och har bara slöat sen dess. ätit en gigantisk frukost, asgott. men annars har jag inte gjort ett skit. nu börjar jag bli riktigt jävla rastlös och uttråkat och vill verkligen hitta på nått ikväll :/ men vet inte vad. svårt när man inte har några pengar. nu tänkte jag faktiskt gå ut och gå, det kanske kan få mig på bättre humör, fysisk aktivitet får en alltid att bli gladare! :)



Frääänk! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0