lucky!

måndagar och tisdagar är mina absolut favoritdagar. det händer så mycket skojiga saker då. vanligtvis försover jag mig, vilket är en upplevelse i sig bara det. brukar väl sova till minst 12 och va irriterad och borta i huvet resten av dagen. idag vaknade jag faktiskt halv 8 av att min blåsa höll på att sprängas som tur va så jag gick upp och pissa helt enkelt. men ironiskt nog har jag inte kommit till skolan och min sista lektion slutar om 40 min (y) däremot har jag hunnit med att suttit i soffan och glömt bort tiden, hört hur den kokande mjölken svämmade över på plattan i köket, stått och skrubbat plattan lite senare och slagit huvet i fläkten.. nått jag konstigt nog inte har hunnit är äta. så nu tänkte jag laga mat, vilket jag gjort medans jag skriver, men nu inser jag att jag hinner inte äta den för ska skjutsa mimmi till skolan. bra där! det blir kall mat sen då.. men snart är tisdagen slut, och jag kan knappt vänta tills det blir måndag igen. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0