I'll wait forever

ikväll ska jag sova hos mimmi, för jag är trött på att försova mig. och det gör jag inte när jag sover borta. så nu ska jag duscha och så, det va nått jag behövde göra på stan men kommer inte ihåg va det va, träffa mimmi, plugga förhoppningsvis och senre kolla på film med henne :) ska även hjälpa mamma att städa hennes lokal.

imorn SKA jag till skolan. är så trött på att aldrig klara av att gå upp i tid. tror jag sover för djupt här hemma. men jag älskar att sova hemma, älskar min säng och mitt täcke. men vaknar ju aldrig när jag sover i min egna säng.. tråkigt. :/

är på glid in i en period där allt känns trist, have to stop it :) nu ska jag ta en dusch! puss!

Liam Cromby<3
http://www.youtube.com/watch?v=tL6cSUyquac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0