I know its a snake in my bed, eating its way through my head.

så! nu är blodsockret iaf bättre, det måste hålla sig så nu :) imorn åker jag till stallet, hur det än går!

åkte och hämtade upp mimmi o hannes och åkte och handlade. köpte en massa frukt och sen cola o lite sånt. när jag kom hem gjorde jag fruktsallad som jag mamma o karin åt :) det va gott som fan. trodde inte man kunde blir mätt på det, men jodå, nu sitter jag med magen i vädret haha. fast va inte speciellt hungrig innan heller i för sig. nu sitter jag här med huvudvärk och ett glas cola. tror jag sitter för nära tvn, därav huvudvärken. de som vet vilken tv jag har och hur nära jag sitter kommer tänka typ "jaaaa.. pucko! suck.." nu om mig :) nu ska jag faktiskt försöka ta mig i säng och sova. är ju rätt trött så går nog bra, ska försöka va i stallet kl 8 imorn. 7 känns ju lite att ta i. på fredag ska förmodligen river bli vetrinärbesiktigad om det går som det ska :) och saknar ju min lilla prins<3 så ska bli skönt att åka till stallet imorn!

idag har jag haft det konstigaste humöret nånsin. jag har gråtit över en massa saker. tex grät jag åt en artikel på internet imorse, åt en kompiker på tv för att han va så bra (mer skratta tills jag grät), när min sköterska ringde blev jag arg när jag lagt på för att hon va dum tyckte jag så jag brjade gråta haha.. sen va det en reklam på tv om idrottsföreningar och jag tyckte den va fin tydligen så jag blev tårögd hahaha. sen va det nått program om ett barn som kände sig osyndlig i sin familj, då bölade jag mer än vad dom på tv gjorde. sen har jag garvat åt otroligt lama saker hela dagen. aja, man kan ju inte alltig va stabil ;D

jag bestämmer att imorn kommer bli den bästa dagen nånsin. eller nej föresten, resten av veckan kommer bli bäst! ingen aning om varfr men det kommer den :D så de så.

natti natti!

Kommentarer
Postat av: Syrran din <3

Aww jaa den va skit god!!! ;o

Hare bra! :D

2009-11-19 @ 09:11:17
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: mimmi

test!

2009-11-20 @ 19:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0