fuck diabetes!

hate it, hate it, hate it..

varit hemma idag. mitt blodsocker har vart rent åt helvete och jag fattar fortfarande inte vad det håller på med. ligger skyhögt hela tiden, trots överdoser av insulin. Planen var att jag skulle till stallet idag som vanligt på tisdagar, eftersom det är praktik imorn, men jag skiter i det idag och åker ut imorn. Får se om jag blir i tid, blodsockret lär ju va ostabilt ett tag till så måste va säker på att det inte tänker fucka imorn. aja helt ointressant!

under eftermiddagen har jag iaf bara legat i sängen och kollat på the vampire diaries! sjukt bra serie måste jag säga. Nog för att jag redan är ett twilight-freak och att det kanske är en anledning till att jag gillare, men tror nog att jag skulle älska det ändå. så eftermiddagen har susat förbi typ, iaf dom senaste typ tre timmarna.




jag har huvudvärk :/ och är irriterad, hungrig också tror jag. men om jag ska käka måste jag hälla i mig insulin och det är så sjukt frustrerande att se blodsockret skjuta i topp.. kan det bara sluta.. det enda jag kan dricka nu utan att det höjs är cola light. och vatten då men hur jävla gott är det på en skala.. så nu blire väl till att åka och köpa cola. upp med hakan!

puss!

Kommentarer
Postat av: Syster <3

Krya på dig och sov bort det jobbiga ;o Hoppas du må bättre i morrn <3 puss

2009-11-17 @ 21:18:35
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0