come on and tell me, do you want the best of me?

blev ingen skola, vakna nyss.. så kan det gå!

jag har lagt märke till en sak jag inte riktigt tänkt på förut. det spelar ingen roll fr mig om jag åker bil själv eller tillsammans med någon, jag tror jag pratar ungefär lika mycket ändå :) sitter och klagar och skriker rätt ut när jag blir bländad av nåns lyse, kommernterar saker jag ser och pratar med bilen typ "men va fan, skärp dig tönt" när jag ska lägga i backen men den fuckar sig så man måste rulla fram en bit innan den går att lägga i. Jag undrar om det bara är jag eller om andra pratar med sina bilar och sig själva haha. tycker iaf att dte är ganska trevligt, hatar när det är knäpptyst. självklart sitter jag och sjunger högt och ofta. :) Jag vet at jag är tönt, men så länge man vet om det tycker jag det är lugnt ;)

nu ska jag dricka te och kolla klart på filmen jag aldrig såg klart i går, mamma kom in och började prata så då pausa jag, sen skulle jag kolla nått på datan och sen gick jag och la mig. när jag har chillat ett tag ska jag duscha och förmodligen plugga, ska även till stan en snabbis är planen.

puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0