'Cause I'm so much more than meets the eye.

Ne nu ska jag ta och sova, dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. 
den blev helt enkelt ingenting. Varit hemma hela dagen. tråkigt och segt,
men rätt skönt, förutom att jag inte gjort nått som jag skulle behövt göra.
typ plugga tusen saker. Och imorn förväntas jag ha prov i rättskunskap.
Vet inte ens i vilka kapitel haha. inte bra alls. Ville mest säga att Seether
är helt klart värda att lyssna på. Riktigt sköna hittills :) nu ska jag sova!
natti natti! (:



Good God, you're coming up with reasons
Good God, you're dragging it out
Good God, it's the changing of the seasons
I feel so raped
So follow me down.

And just fake it
If you're out of direction
Fake it
If you don't belong here
Fake it
If you feel like infection
Woah, you're such a fuckin' hypocrite.


Kommentarer
Postat av: Karin

har skrivit om digg och sanna på min blogg ;o

2009-11-29 @ 17:32:23
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: kicki

ja, mimmi visade mig det förra veckan eller nått :) jättegulligt<3

2009-11-29 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0