weekend again!

skola idag först då, sen ner på stan, och då när jag är utanför rogge hör jag någon ropa mitt namn. det va mamma och min faster i ett fönster på rogge så jag och mimmi gick upp till deras rum. det va skitkul att träffa min faster :D inte gjort det på mkt länge nu. oscar, sandra och mille kom och även karin, så vi gick och fikade :) sen tog jag och mimmi bilen skjutsade karin och fixade lite ärenden typ hehe, sen åkte vi hem till mimmi och käkade.. sen in till stan igen skjutsade hannes till statoil. efter det har vi träffat johan, vart på donken två gånger och bara åkt runt vilket jag hatar haha. fattar inte mig på filk som gör det, skittråkigt :p nu är jag iaf äntligen hemma.. ska sova nu tror jag..

imorn är det kultur 09 det ska jag och mimmi på :) sen får vi se vad som händer på kvällen, hoppas på att dricka lite. iaf nån öl. ölsugen som vanligt på helgerna :P

jävla fan! skylldig sj pengar hahaha. ja önskar att det började regna pengar, typ imorn nån gång. amen.

nu är jag trött som ett svin. natti föfan :D

aaah! kom på en sak. äntligen hittat nån som vill med på speedway gp :D clara!!! hoppas hon kan då, hon skulle kolla det. skulle va så skitkul. hörde reklam på radio idag om det, blev ännu mer sugen då.. nej sova va det va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0