långhelg.

oj.. helt borta.. =/ sov till halv tre. valborg va nog helt okej :) asså jag känner det att är man tillräckligt full spelar det inte sån stor roll vad man gör. för har man jättekul så kommer man ändå inte ihåg det eller ens märker det. och likadant om man tvärtom har dötråkigt :) man märker det liksom inte.. och här kommer en sammanfattning haha
 
onsdag: tog det lugnt med mimmi hos henne. sov där :)
torsdag: allt vi hade ordnat sket sig när vi vaknade, men medans vi stekte i solen på mimmis balle, så löste vi det. eller nja, vi löste det i stan men endå.. sen va vi hos trine ett tag på kvällen, och sen på stan och hos bella ett tag. slutade med att jag mötte upp erkish och gick hem..
fredag: jag och erik åkte in och käka, sen kom mimmi. sen åkte jag och mimmi hem. och på kvällen käka vi i hamnen med mimmis släkt typ.. eller några av dom :) sen drog vi med petra till mitt i ingenstans, bortom fodgö, till några där vi spela spel:P senare kom pia, anton toffe och dennis och hämta oss och så åkte vi till anton.
lördag: satt ute i några timmar hos anton, åkte hem och duscha och så, sen ut till anton igen där dom grillade :) så åt och drack o så sen blev det bk. efter det gick jag till stan där jag mötte robin och vi gjorde sällskap en bit hem.

nu ska jag dricka te :) sen ska jag.. göra nått annat. har ångest över allt jävla skolarbete. sug snopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0