bajs kanske?

AAAAH. det går så bra alltihop :) jag har försovti mig som fan, emmy ringde och väckte mig och så skulle jag skynda mig till bussen, men hann inte med den. så nu kommer jag kanske hinna gå på en och en halv lektion om jag har tur.

igår skulle jag och anders kolla på bil i örebro. men tantfan hade sålt bilen när vi kom fram :o idiot! men men, så kan det gå.. men vill fan ha bil nu =/ kommer ju fan inte ens till skolan. dom där äckliga bussarna går ju så jävla dåligt.

freeeeedag idag iaf :D men hur kul är det om man ändå inte har nått att göra. eller vi får se..

JAG ÄR ARG, OKEJ?!
nu ska jag va duktig och översätta en text till engelska, läxa tills idag men har iförsig ändå missat den lektionen. eller det börjar om en kvart..

Stop! Don’t turn this away from you now
You shall bleed it out
You shall never be
You shall never be a part of me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0