that's only wednsday, you should see friday ;)

skolan idag, sen ner på stan och mötte malin o mimmi :) hämtade bilen och åkte till donken, där träffa vi kim o jonas, va ett bra tag sen.. sen skjutsa jag dom för malin skulle tatuera sig. åkte och hämtade erik o myran och åkte och köpte biljetter till bk i helgen :) senare käkade jag o erik på kebaben och hämtade mimmi o malin igen :) slutade med att jag skjutsade erik till station och träffade mimmi på en ryk innan jag åkte hem och satte mig här. kollat lite på bilar som vanligt.. dagen i stora drag :P hoppas det blir nått åka och kolla bil imorn, skulle va najs att ha en egen car snart :)

jag och emmy kom på värsta braiga projektarbetet, vi ska planera (och kanske anordna) ett ridläger till nästa sommar :D jag är iaf jävligt pepp på det, och det hoppas jag emmy också är ;) ne nu ska jag sova, imorn måste jag hinna till första lektionen vilket är gympa, så man kan få sig ett betyg ven där så småningom haha..

btw så har sandra och nikki kommit hem från bb nu :D förhoppningsvis kan jag nog hälsa på dom imorn :D nice bajs som fan..

puss då!

Kommentarer
Postat av: malin

ja puss då! ;P haha

2009-05-28 @ 12:48:12
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0