te is the shit då :)

jahaja.. förslag på en "dagens att göra-lista" :
- städa mitt rum
- plugga
- sova hela dagen?

jag borde plugga, och vet inte hur många gånger jag har skrivit här att jag ska göra det, men så fort det liksom är bestämt så blir det så otroligt jävla astråkigt.. städa rummet skulle behövas, mitt golv är täckt av ett lager med kläder, chips, popcorn, pantflaskor och en jävla massa damm.. allt i en härlig röra :D och sova låter ju jävligt skönt, typ sätta på en film och bara ligga i soffan med ett täcke, men fan va jag inte kommer kunna slappna av när jag vet att allt plugg väntar. skjuter ju bara upp det. så gör ett försök att bli pepp. hepphepphepp koooom igen nu kicki ffs!!!!

uppiggande bild på robban..


okej, nu SKA jag plugga.. sen det framför mig sen när jag är klar kommer dead by aprils låt I made it spelas för mig och jag kommer sjunga som en dåre :D lyssnar på den nu det va därför det slog mig liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0