street fighter.

oj vilken bra start på dagan. jag försov mig så jag missar det enda jag ville se på kultur09. NU har "om jag kunde drömma" kommit hem från cdon, efter ca 2-3 månader. och jag köpte den boken på bokia i onsdags, det betyder mer pengarproblem än vad jag redan har. hela datan hade typ dött eller nått när jag vakna, och jag har ont i huvet!

så om nån vill köpa den första twilightboken, om jag kunde drömma, i pocket för 49kr så varsegod! haha

lets do this! fight, fight, fight!
get redy to face the floor!!!

this is war and its on tonight!
so get up and fight.
you have all your life to run and hide
so step up, step up. lets do this!!


sååå jävla bra :D
nu ska jag ta en dusch, käka frulle och åka till staden då.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0