sthlm..?

kvällen blev inte riktigt som det va tänkt hahaha. vi åkte upp til sthlm, jag mimmi clara o anders, parkerade bilen, tog nån buss, mötte upp anders kompis, tog tunnelbanan, käkade och sen när vi kommer till den krogen och precis ska gå in då kommer mimmi med den lysande kommentaren "jag har inte mitt leg med mig!" joooomen bra ;) vakten ville inte släppa in henne då, så jag och mimmi gick till centralen där vi satt och samlade ihop våra sista pengar haha :P det va tyvärr en 20 för lite för att vi skulle ha råd med tågbiljett hem, så vi trodde vi skulle få vänta till kl 12 för att få komma hem. och mitt huvud ville helst explodera. men efter många jävla om och men satt vi iaf på tåget (min hjärna va inte fullt kapabel till att arbeta just då) utan pengar, men det löste sig, men orkar inte förklara och jag tror inte nån bryr sig ändå ;) nu är min huvudvärk förjävlig och jag skla nog sova. men tänkte skriva lite egna tankar om kvinnomisshandel först så man kanske bli klar nån gång i år..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0