let it rock

happ, idag mår jag fan rätt fint :) fast man ska inte tänka efter så mkt, då får man plsligt ont överallt :P va i skolan idag, missade visseligen en liktion. men ändå det va bara en :) tre lektioner har jag haft, alla va typ värdelösa, speciellt dom två sista. sen åkte jag mimmi o micke till stan och jag köpte "om jag kunde drömma" så nu har jag alla fyra, bra att läsa den första sist (y) ehhe men men.. sen fika vi på prinsen. :) sen drog alla hem till sig..

imorn är det a-dag. äntligen är det a-dag på en dag då vi inte har praktik :P för då brukar inte vi få ha ledigt. men nu är jag det :D anders och clara fråga precis om jag kunde va chaffis imorn till nån rockklubb i sthlm. vi får la se:P ska köra hans bmw då, palla köra nån annans bil första gången i sthlm haha.. aja.. vi får se som sagt.

man borde ju kanske plugga haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0