knutis<3

jag är väldigt uttråkad, och när jag satt och skrev det till mimmi så blev det såhär:

jag är så rastlös så snart kan jag skriva en hel bok om en kille som heter kurt och gillade att klättra i träd och träffa stadsministern och hade en mamma som egentligen va man och henne konrad.. men hans pappa va gay (som tur är, eftersom mamma va en kille) och han jobbade som tandborste försäljare i en liten liten butik som henne "för varje tand". en dag kom grejer (kurts kusin) hem från ridlägret, han va mkt ledsen för blommorna hade slutat växa i hans skor, så han beslöt sig för att hämta sin väska och sedan slita sönder sin finaste tröja.

men en dag va konrad, som va kurts mamma, lite orolig för hennes tidning hade inte kommit, det va ju liksom den 24 idag, då SKULLE den komma. konrad älskade sin tidning om diverse köksstolar. det va veckans höjdpunkt, ungefär som kurt älskade mamma konrads nybakade köttlimpor på morgonen, det va ju bara för mumsigt, och som kurts gaypappa älskade att titta på fiskarna i akvariet.

nu skulle mimmi ta en dusch så jag fortsätter här..

en sen eftermiddag föstår ni, knackade plötligt lilla liselott på glasrutan till växthuset där lille kurt och hans vän odin satt och filosoferade och tänkte på alla jordens under. kom in, ropade kurt med skakig röst, han va rätt för han visste inte vem det var, ni förstår att kurt var en väldigt korkad liten pojke, han förstod inte att det va ett glashus han satt i. men men, liselott klev in och odin eller va han hette intog genast försvarsposition och utropade instinktivt "get ready to face the floor biaaaach!!!!" liselott va ingen mes inte, så hon hoppade upp och tog dag i odin och slungade iväg honom. han landa med ett BRAK i glaset. "släng dig i väggen odin ditt fån" sa liselott, fast det hade hon ju redan gjort, tänk så tokigt det kan bli. kurt frågade vad liselott ville och hon svarade att han inte fick berätta för nån. han lovade och då berättade hon att hennes kanin skulle få ungar!!!!!!! kurt brast ut i ett stooooort lyckligt leende och omfamnade liselott med ett tjut av glädje.. sen kom ambulansen och hämtade odin för han hade glas överallt. sen kom kurts mamma och pappa ut och alla dansade runt ett äppelträd..


nu tror jag det är dagt att hitta på nått innan jag blir tokig...

Kommentarer
Postat av: sanna

hehe... hur mår du egentligen?? :)

2009-05-07 @ 07:34:31
Postat av: kicki

bara fint :) lite smått uttråkad vara jag bara, men det är bra nu :P

2009-05-07 @ 10:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0