in your face!

haj haj haj mitt namn är kicki. har precis vaknat och ska käka frulle nu. sen när mamma kommer hem ska jag tametusan åka till skolan, för nu jävlar ska jag vara duktig. jag ska sitta där ett x antal timmar och PLUGGA! för nu är jag trött på mig själv. har ju a-dag men det skiter jag fan i. wooho! duktigt.. :)

jag vet inte vad som har hänt, va ju så jävla trött i några dagar där, nu känner jag bara hur all energi jag har missat börjar komma tillbaka :D och jag blir typ hyperaktiv, igårväll började det. så nu jävlar ska jag utnyttja det haha. heppåre..


schnigg schnigg schnigg, ge mig dig!
va så länge sen jag la ut en bild så tog den här :)
blir så tomt utan bilder :P

och jag har blivit kär i en låt. den går om och om.. Adept - the ballad of the planet earth. tacka erik för det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0