gör mig frisk!!!

blev det nått plugga igår? lär ju int ens behöva svara på den.. aja, jag skiter i det idag med, mår så jävla skumt. typ så trött så jag inte orkar hålla upp händerna, vet inte vad jag pratar om ens. helt borta.

va iaf på sjukhuset idag. gick väl bra, jag väger mer än jag nånsin har gjort :D framsteg.. det betyder att jag vart duktig med insulinet, fast hba1c (typ genomsnittliga blodsockret dom senatse veckorna) va lika som förra gången. men men.. sen åkte jag och mamma till ica maxi för sara hade sagt att det fanns bra skor där som man kan ha i stallet, jag hittade inte ett skit, förutom ett par rutiga gummistövlar jag ska ha i stallet ^^ höhö dom va najs, om dom ser lite speciella ut kanske ingen tar dom för då vet alla att det är mina, annars brukar dom va ganska bra på att försvinna. tror tre par gummistövlar försvunnit.

nu vill jag iaf bara sova typ, kolla på film kanske.. fast helst av allt vill jag bara va frisk och pigg, göra nått kul. detta suger! kommit på att det är mkt jag vill.. vill på speedway gp 30 maj, men har ingen att åka dit med :( skulle va så jävla kul att dra dit.. så om nån ser detta och känner sig sugen på att kolla lite speedway i gbg så säg till :) sen vill jag till metaltown, men tror det kanske blir peace & love istället :) men mest vill jag ha pengar så jag kan göra allt jag vill göra, så antar att jag vill ha ett jobb, eller egentligen bara pengarna helst men det är ju inte möjligt så..

varför skriver jag så mkt när jag är trött och borta i huvet? hm.. nu blire nog en rulle. typ den som jag låna av mimmi, fast kommer inte ihåg va den heter..

heppåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0