erased.

jag är så jävla ickesugen på att plugga så det är fan inte sant. och nu är det bara några få äckliga veckor kvar tills terminen är slut. massor måste bli inlämnat tills dess. faaaan. jag orkar fan inte.. ska nog sitta kvar i skolan nån dag och plugga, lättare där :) men inte imorn för då slutar jag så sent och inte på fredag för då är det ju fan fredag haha. men men, får jag nån håltimme ska jag fan tvinga mig själv!

söka jobb måste jag också. balle. jag vill va ledig och rik ändå :D skulle sitta fint! blev inget åka och kolla bil, den va såld. but I'll keep looking ;) nu vet jag inte vad jag ska göra, man kanske skulle sova då. det vore ju coolt.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0