as someone is yelling - FIRE!!!

idag va jag fan bra. tycker jag. åkte till skolan så jag va där typ halv två :P visade sig att det va typ bara mimmi o jannice där. såg ingen annan under dom timmarna jag va där. förutom deras lärare va hon nu heter, men hon drog också. så vi satt och jobbade med våra arbeten, så duktiga så. fast jag blev inte klar, det blev dom andra. sen tog vi bussen till stan och sen hem. nu har jag käkat nyss och väntar på att anders eller clara ska höra av sig före ska ju till sthlm. dom sa att vi skulle åka vid sju så nån borde ju höra av sig snart..

nu har jag inget att göra, skulle ju kunna plugga ifs men det är ju så jäääävla tråkigt.. kommer ingen vart. bajs. ont i huvet har jag också. staaaackars mig då haha.. ne nu ska jag ta ett glas cola och titta om jag kan hitta någe mer fakta om sick puppies, som jag ska ha redovisning om på engelsan. palla engelskan. palla henne. sen har jag ju sömn och dröm uppsattsen kvar också. och uppsatten om kvinnomisshandel, men den kan jag bara skriva på i skolan. ajaaaa..

sick puppies - street fighter (war) är rätt skön!
this is war, and its on tonight. get up and fight! you have all your life to run and hide, so step up. lets do this..

nu är anders på väg, hej påre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0