all the same

ne nu blev jag på fel humör. fan.
och nu jävlar va det börja regna helt plötsligt nu då :O helvete..

jag har så fantastiskt kul.. vill inte va hemma längre. har iaf suttit och kollat kläder på junkyard, hitta lite saker :) men har inte råd med ett skit just nu.. hitta bland annat en bikini :) ska nog diskutera den med mamma :P och hoppas på det bästa..

en bil vill jag ha!!!!!!! ge mig nu! det är så jobbigt att bestämma vad för bil och blabla.. GE mig bara en som går framåt för fan. är ingen bilexpert och tänker inte låtsas va en heller.. så om nån vill hitta en bil till mig så hojta till haha..

tappa suget till allt... just i denna kvart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0