what a handsome face? :D

kvällen blev kanon :D malin och jag gick till sandra, där sandra mimmi och sabina va. sen kom jannice och massa fler, orkar inte räkna upp då missar jag säkert nån för jag tror inte ens jag kan namnen på alla.. :P där va det kulkul :) gick till bk vid elva, halv tolv för att vi lagom skulle stått i kö o så till kl 12. eftersom sandra fyller idag.. :) där inne va det kul, dansade mest såklart. pausade bara för att röka eller köpa i baren. tack alla som gjorde min kväll <3 sen orkar jag inte skriva mer vad som hände.. sov iaf hos mimmi och vaknade vid tre tror jag.

kul det känns att alla har studiedag imorn, men vi som har praktik måste straffas med att gå dit ändå. pallaaaaa... jag vill fan va ledig ju! själv måste man sova om ett par timmar. och måste va i tid imorn eftersom sara ska till sthlm. :s skitskitskit..

idag har jag iaf vart inne på stan och käkat med bella o mimmi :) på cleopatra.. vet inte riktigt om jag va kapabell att göra bil enligt lag, men det gick så fint så. och det va jag nog.. hehe.. ovanligt mörkt på stan idag, jättekonstigt va det.. tror gatubelysningen va trasig eller så va det mig och mimmi det va fel på.. kan va svårt att veta.. nu ska jag nog göra te och nått att käka, mackor eller nått.. kan inte fatta varför man är så jävla hungrig dagen efter, iaf jag. kan äta hur mkt som helst utan att bli mätt.. men i övrigt mår jag fint, ingen baksmälla den här helgen heller.. good..


barbapappa gets drunk! :D


Kommentarer
Postat av: jannice

men kicki då :O va gör du med barbapappa! han får jue inte dricka alkohol, ja som trodde ja kunde lämna honom hos dig men nejdå. du ska då inte få vara med honom själv någon mer gång de ser jag de! ;)

2009-03-10 @ 11:48:13
Postat av: kicki

förlåt :( men det va han som snodde rickards öl, jag vände bara bort blicken en sekund så satt han och svepte en massa öl. han kommer bli svår att uppfostra, så jag lägger det ansvaret på dig.. :) lycka till!

2009-03-11 @ 21:50:46
Postat av: kicki

haha men ser du inte hur glad han är? :D

2009-03-11 @ 21:51:38
Postat av: Mimmi

jag säger vi låter han paaaarta :) han gillar ju baarty, han blir ju som en helt ny människa (lycklig)

2009-03-12 @ 13:54:08
URL: http://mimisamuelsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha sant fan! :D vi ger honom en fri uppfostran. han får lära sig av sina misstag helt enkelt..

2009-03-12 @ 17:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0