the spotlight is on!

lördag idag då :) fått rätt mkt gjort idag faktiskt.. gick upp vid 10, halv 11, käka frukost, städa mitt rum :O till och med dammsög. kan ju säga att det behövdes. hängde liksom stora dammråttor efter dammsugaren när jag försökte dammsuga. haha.. sen duscha och sen tog jag bussen in till stan med mimmi och malin där jag handla inför veckan, eftersom mamma, petter och karin ska till frankrike i några dagar. kommer ifs ha bilen men tänkte det va bäst att ladda upp lite :p sen träffa vi clara och johannes, och så tog vi alla bussen hem igen..

vet inte riktigt va fan jag ska göra nu. typ kolla vad jag ska ha på mig ikväll och packa lite, för ska till sanna vid fem och göra iordning mig där, sen ska vi gå till 7 rum och kök och käka med några :) eftersom sanna fyller år imorn. den jäveln är typ sjuk så hon får inte dricka pga nån hostmedicin som inte tillåter sånt. :/ men men, får se om hon pallar bk sen :) hoppas på det! annars ska jag joina mimmi och malin till bk. :) jag som tänkte supa sanna under bordet, men får väl ta den en annan gång ;) haha..

jag är smart! köpte tre st stora pepsi, glömde bara kolla så det max men inte fan va de de.. -.- och jag måste ju dricka max/light. så det kändes ju jävligt värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0