promise me to think of us as a time so beutiful.

idag har jag vart duktig och vart med på gympan igen ;) hade bad. och jag måste va en av som klenaste människorna som finns! 20 längder va godkänt. och det va med nöd och näppe att jag klarade det. fan va jobbigt det va. efter det gick jag nästan i sömnen till skolan.. va så trött så jag inte kunde hålla upp ögonen. men det blev lite bättre när jag hade köpt en cola halvvägs :) tummen upp för cola! sen kom jag och emmy bara 40 minuter sent till svenskan.. sopor! haha.. fick reda på psykologiprovet idag, vg blev det :) nöjd.. sen hade vi ungdomar mor droger..

asså va fan ska jag göra idag då, är så jävla uttråkad, men skulle egenligen plugga massa skit :/ men det är så tråkigt! kanske ska gör det ändå, får se.. säger alltid så men det blir ingen ändå.. imorn är det fredag :D vad händer dådå? kan man undra.. jag är pank >< ge mig pengar.. tänkte städa mammas bil efter som det typ konstant luktar häst i den, så skulle jag få en slant :p men vette fan om jag känner för att dra ut dammsugaren i en dm snö, eller va fan det är.. kan snön bara dra åt helvete?? jag är trött på skiten.. tänk när man kan gå utan jacka utan att skaka sönder.. :O fan va nice det kommer bli, känns helt orimligt just nu haha..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0