torsdag = dagen innan fredag<3

idag va jag dålig på morgonen. va obeskrivligt trött, så vaknade inte av mig väckarklocka emmy, inte av min valiga väckarklocka heller, inte de tre alarmen jag har på mobilen och inte min tjatiga mor. eller hon lyckades väl få mig att va halvt vid medvetandet. men kunde inte röra mig eller prata.. när jag väl kom upp kom jag på ganska snart att jag inte skulle hinna va med på gympan mer än 10 min typ. så jag hoppa in i duschen istället och tänkte att svenskan hinner jag lätt till. slutade med att jag var typ 15 minuter sen till den också. efter den hade jag håltimme i 2½ timme. när psykologin väl skulle börja så sa läraren att vi inte behövde gå på den. sååå.. ganska värdelös skoldag. fast haft rätt trevligt i skolan, och ÄLSKA vädret :D sov en stund också, medans emmy satt och läste :)


efter skolan åkte jag hem direkt typ, och satte mig här. nu börjar jag blir lite rastlös. kanske ta och hälsa på mimmi lite :) hennes mor fyller år! Grattis Riggan! =D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0