tordag

hallo.. igår blev det inte så väst mkt plugg haha.. vi gav upp innan vi hann börja (y) :P men mimmi bjöd på en kaffe på prinsen och sen kolla jag på när hon klippte sig. vart snyggt :) sen på kvällen solade jag mimmi o malin. de va skön.. T ! sen precis när jag kom hem ringde luren o jag fick agera taxi till mor min, petter och ett par vänner till dom. mitt ute i ingenstans i sanda fick jag skjutsa och sen tillbaka och hämta mamma o petter..

idag hade vi skridskor på gympan, det gick lite bättre än förra veckan haha.. :) sen hade vi en lektion till innan jag micke jonas emmy å alex gick till stan och käka pizza :D pank som man är stod micke för notan haha. tack tack tack! sen när vi hade gått tillbaka till skolan gick bussen till etuna, för där va det UF mässa i munktell.. jag minns den timmen som är jävla timma bara, det va så mkt folk o så varmt :P sen gik iaf bussen hem igen efter en timme. värt! efter det tog jag o mimmi oss hem och pluggade.. eller aa, jag blev galen på den där äckliga uppsattsen så bad henne sluta, men hon fixa det där, min klippa ;) så vi blev i stort sett klara.. sen laga vi lite käk.. eller mimmi gjorde, jag gick och mötte erik under tiden. sen har jag mimmi o erik bara suttit och kollat massa youtube typ haha.. sen bar det av hemmåt.. nu sitter jag här, och jenna påminde mig nyss om att vi har psykologiprov imorn.. så jaa.. trodde inte att det skulle bli några svåriheter, men nu när jag kollar igenom papprena känns det lite halvjobbigt :/ nej en dusch på det här kanske..

imorn är det freeeedag.. love fredagar!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0