the spotlight is one!

satan va jag är trött, för ovanlighetens skull.. jag och mimmi tog iaf bussen till stan, tog mammas bil och åkte till willys o handla lite haha. då va bella med också, men hon lämna oss ganska snabbt. sen skjutsa vi hem mamma från hennes jobb, sen har vi vart överallt o ingenstans i stort sett.  träffa erik och hans pölpolare :P sen har vi skjutsat folk. man kan få diverse olika saker då, blev bland 60 kr, en popcornpåse och lovade varsin drink/öl/cider imorn på bk haha.. så va snäll mot mamma och tankade hennes bil med dom där 60 spännen ;) kom precis hem och ser fram emot att slänga mig i sängen..

jag har kommit fram till två saker under den här kvällen..
det ena är att jag hatar att bara åka runt utan att ha ett mål haha.. och att jag inte gör det igen, och förstår inte folk som pallar det. och det andra är att jag inte tycker om att förhandla med fulla människor. de går en på nerverna ;) hehe..

imorn blire bk :D ska förkröka med malin och sofia. najsss.. jag är på g! måste då säga att malin är en liten ängel, som räddar min kväll imorn.. ser fram emot att va ute med min pudding mimmi också ;) alltid lika kul! <3

nej, ögonlocken ger sig inte, det vill stänga för ikväll. god natt!


she´s scary! :D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

äkligt snygging där då :D

2009-03-12 @ 13:55:16
URL: http://mimisamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0