söndag

kvällen igår blev riktigt lyckad! :) hade kul.. middagen hos mimmi va mys som fan. sen på bk vart det röj. blev stämplad på foten så har ont idag hehe, och rivmärken på axen. det har jag däremot inte en aning hur det kom till, men det va rätt trångt på dansgolvet ibland. :p stämplingen va dock ganska svår att ignorera.. efter krogen drog vi hem och sov hos mimmi.

idag tog jag o mimmi bussen till johan och därifrån tog vi en av johans bilar, eller aa hans familjs, och åkte och käka på kebaben.. sen va vi hos johan ett tag innan han skulle jobba, då gick (!!!!) jag och mimmi hem till henne. :O det är nog 6 km tror jag, och sviiiinkallt vare! sen kom mamma och hämta mig hos mimmi..

nu har jag käkat och sitter och somnar snart.. funderar på att plugga. fast tanken är deprimerande..

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0